THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, September 18, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2009



D kesempatan ini ingin aku ucap kn...
camat ari ry kt smua org Islam...
terutama nya yg mngenali diri ku ini...
hik3....bju melayu thn nie kaler biru...
thn lepas kaler meron...2thn lps kaler peach..
tema kluarga kata kn la...hehehe....
thn ni sperti thn2 yg lepas...
aku n family akn beraya kt umah nenek aku belah ummi aku,..
kt Bukit Besi,Dungun,Trg...
hari raya petama mybe tgh ari...
aku skeluarga akn pulang ke klntan..umah tok ma n tok ayh...
kt kmpg Kadok,ketereh,KB,kelantan..
moga2 ry taun nie lbey meriah dr taun2 yg lepas...amin...
xsbr nk makn ketupat, tapai, rendang dll....lemang??? kurang minat la...
ahaks!!!! nway...
camat ari ry.... muahahahahaha!!

p/s: nk beraya umah hafizah tersyg...xbekesempatan lg...
xjauh pown dr umah tok ayh n tok ma...kt tanah merah je..

0 comments: