THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, July 10, 2009

MEMORI 29JUN2009



ari ni ari yg bahagia bg aku...
aku di beri kesempatan untk berjumpa dengan kekasih ati ku..
jantung ati ku....paru2 ati ku..
plan nk impe dh lme...tp..
mslh..biasa lh student..
duwet mn nye ada...
simpati ummi abah je la...
d samping duwet yg masuk ckit2...
hik3....
aku berjmpe org istimewa ni kt umah die la...
kt tanah merah...
aku sempat la mengenali mak die..arwah ayah die xsempat la..
Allah lbey menyayangi arwah ayah nye..
kali terakhir aku jmpe die 7hb feb 2009..
so...lepas wndu la...
hahaha...
aku abez kn ms aku besama die...
tp solat xlupa...hihi....
aku g kb mall..
jalan2...smbil mkn aiskrim sama2...
mkn jagung sesama...
hmmmmmmmmmm....
aduh wndu saat tu...
mmmm....
dear!!! i lurve u so much!!!!
kini hanya tinggal kenangan...n memori...
MEMORI 29JUN2009!!!!

0 comments: