THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, July 10, 2009

selamat tinggal biznez internet!!!!!

duwet semata2 xmenjamin kebhgiaan


hmmm.....
biznez tenet?????
pe korg tau n pk tentang nye????
adakah isu halal haram???

pk pk kn lah... aku pun mushkil..
aku de join 1 biznez nie..
die gne sistem binary...
sistem ni lbey org knl '2kaki'....

aku join bznez ni pd 7hb Feb 2009...
biznez ni de 2 cara dpt duwet...


1. jualan pd ruang iklan dlm lmn web nye

2. member get member..1 psg d byr RM100


bg aku cara pertama aku sokong...
sbb brg kita yg jual...

untung pun kita dapat hak kita hasil jualan kita...

cara ke 2 ni yg harus d pk kn status halal haram...
sbb cr 2org dpt rm100...

aku xde la nk memburuk kn bznez nie...

tp aku dh join..
de pengetahuan ttg bznz nie...

letih sgt bwt mende nie....
stiap rabu de function kt kwntan....

tiap2 mlm de grouping...
duit abez kt c2 je...

dpt duwet abez wt g function n grouping...

aku nye rsult sem2 down sbb khusyuk wt mende nie...

aku pun silap...

dak downline aku de 18org....

aku rs dorg xbalik modal...
hmmmm....
aku xsanggup nk terus kn...
sbb rs mcm menipu org...
isti lah ni btol...
nk ajak org join...
kne canang diri...

tunjuk pe yg dh dpt stelah join bznz nie...

kasut mhl...jam mahal..moto mahal... income rm500 sehari...
yg leader2 mmg la btol...
tp 2 level direct upline aku n 2 level direct downline aku yg sah menipu..

sbb dorg gerak skali ngn aku...

kata income 5k 6k...padahal br 1k...
2 bg aku yg menipu nye..
biznez ni klu rajin mmg dpt duwet...
aku jenis malas....
xreti nk becakap...
menipu pown rs serba salah...

aku still rs besalah kt downline aku...
oshie...sbb libatkn diri gak dlm bznez nie..

duwet abez byr utang...
yg len..
.anis, sham, azmi, zizun, daus, nazri...

mntk maaf la...
aku nk pulang kn balik modal aku...
jd aku ajak ko join...

ko nk balik modal kne la buat bznez nie...

nway...kte ada hak utk be pk...
memilih mn baek...mn bruk...


aku stop bznz nie selepas blk modal...
aku mls n wt bznez ni...

1.. pressure upline sruh cr org...

2... upline direct aku tpu aku...
die kte smggu bln 5 dh dpt rm500...
n akhir bln gtau aku dpt income dekat ngn rm3000...

aku downline direct die...
paling2 aku de waiting 30 org...tp aku tgk kosong je...sah la tipu...

3... mende ni wt abez masa...
4... mende ni wt kita jd musuh....

cnth bley aku bg...
aku ngn subline aku,along g jmpe wotai yg dh wt lme wt bznez...

pki sistem sama ngn bznez nie...

die kte...xyh la join...
mmber baik akn jd musuh...

lbey baik create bznz sndiri..
income mmg byk...
sbb kte jd
org atas...
ni pandangan n nasihat die kt aku...
so...
kte de hak untk memikir kn nye..

mgkin kelemahan diri aku kate bznz ni xbgus...
sekira nye mmg tebukti bagus...
go on la..
leader2 bznz nie ramai dh pki mercedes, bmw, celica... dll...
tp sejauh mn mmpu bertahan????



0 comments: