THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, June 13, 2009

aku de ni je: yamaha 125zr

mmbr2 gua kt segamat lepas spm

aku nie.......aduh ske bawak moto laju2....aku nk moto dh lme...dr f2 lg...tp bpk aku kte xde lesen xley bli...aduh....panas je...mula2 nek moto drjh4 moto honda cup...kne jual lepas drjh6....aku kte kt bapak aku...klu aku dpt msuk asrama aku nk moto sebijik....die kte ok...lpas pmr aku dpt msuk asrama kt mrsm mersing....boleh la moto dlm ati aku.... len lak jd...bpk aku kte....duk asrama wt pe bli moto...teperap je kt umah....aduh xley bli gak.... yg jd bli nye lps spm.... bpk aku ajk jom cr moto...semangat la aku... tahun 2006 dpt la moto yg aku nk dr f2...yamaha 125zr....aku 5 dari kanan dlm gambar mmber2 gua kt segamat...moto gua putih biru....hik3....

Image moto gua time 2007

dlu moto aku kaler biru putih....bosan dh...aku pun tukar lak biru itam....nmpk garang ckit la konon....hahhahaha... tp kaler biru die terang sgt....xpe...

image moto aku taun 2009

aku dh bosan ngn kaler moto aku biru itam...aku tukar coverset itam... aku convert la...org trg kate moto tupa skala...yg model br tue...hahahhaha..... sje bosan2...aku ske tgk brg aku dengan wajah yg comel...enak di pndang...

Ade berani??? JHL3145...20km/j...hahahaha

dengan bebekal kn kelajuan 20km/j ni la aku berulang dr kuantan-kuala terengganu....aku blajo kt ump...jd moto je la yg ley bawak berulang alik umah ke u....ade gak dlm 4jam lbey kwntn-trg...nek bas mls...aku xske tggu ms...kdg2 tekejar2 ms...bek nek moto buat ms sendiri bile nk betolak...hahahahaha...nek kete??? aduh...kete mn mmpu nk bli.... student lg la... viva mak aku...kompem die nk gne amek adik aku skola....V6 bpk aku...die nk pakai wt g keje la.... jd tugas aku blajo sungguh2.... dpt keje elok...ley la kete elok....hahahahah....

0 comments: