THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, June 13, 2009

Kolej Matrikulasi Perlis,Perlis(2007/2008)

Kumpulan nasyid MUJAHIDIN

kiotrg wakil dak fizikal join pertandingn nasyid sempena bulan keagamaan...xdpt nombor pown..wakakakka....vokalis najeeeeeeeebb la...

Gua Kelam

nie kesempatan ujung mggu kitorg g la nengok2 gua kelam kt perlis nie...pegi 3van...dak2 blok c1 ngn c2 sesame g nengok gua la......

Hotel Che Mat alor star,Kedah

ktorg ikuti program mentor-menti kt hotel...ley mkn sedap la...dh la free...melantak selagi boleh melantak...ahaks!!!!

Kem Sedim

kem sedim yg di join kiteorg untk dpt mkn free...hehehehe... tdo dlm khemah sempit nk mampus...

Aku, Najeeb ngn ajis

Malam gala persona...utk dak2 sains...najeeb wt pesembahan...hik3...suara kekdg pecah...nasib bek xtekeluar aym yg d mkn...hahahahaha.... najeeb yg kuat mencapap...opz...sori jeeb...


Wakil blok c1...blok al-kindi

sempena hari keusahawanan kmp...ktorg dak blok c1 jual bunga pd sp2 nk bg kt kapel die...n kitorg jual nasi bawang, wedges ngn air bancau...bez gle dowh...

Choin, ameer, ikan, aku, najeeb ngn adam

time kteorg xmen bola ptg2...kiteorg g tasik kmp la... ni dpt ikan sekor tnpa umpan...juz letak tisu pd mata kail...ikan sangkut ma.... hik...hik...hik....

aku ngn hadi

dinner sempena malam sempena en khalid bin dan pengarah kmp bersara...rumet gua tema 60-an nye,....hahhahaha....

tutoran f2t5

ni kelas gua time kt mtrk...hakim kawan seperjuangan yg byk ajar aku time aku ponteng kuliah...thanks hakim....hakim duduk dr kiri....

Hasil keringat blajo abez spm....dpt la msuk mtrk perlis...kwn2 aku de rmi gak fly...g stdy kt oversea...aku je duk Mlysia tercinta...hik3...xpe...mn2 pun ley bejaya....aku apply mtrk melaka,pahang ngn johor....ntah mcm mn aku ley tecampak kt arau perlis....2 adalah 1st time aku g utara....ms aku kt kmp...aku de dpt msuk uitm melaka kos diploma pengurusan perlancongan...pilihan ke8 aku ms isi upu...bpk aku kte go on je la kt mtrk...lg satu aku dpt German malaysian institut(GMI)...kos aku ske..diploma automotif...aku dpt pinjaman mara...masa tu dh 1sem kt mtrk...aku ignore la...aku sronok stdy kt perlis sbb mknn murah2....aku ske ikan keli kt kafe jazila....huhuhuuhuh...kt perlis aku duk blok c1204.....rumet aku....najib, hadi ngn adam...adam jd rumet aku lps buncit g alam...b4 2 buncit rumet aku.... kenangan manis byk gle kt kmp....hik3...jd ketua tutoran f2t5...aku join pembimbing rakan dinamik(prd)...hmmm...aku knl ngn gf aku kt cni la....nme nye Norhafizah.....hmmmmmmmmm........result aku kt matrk...sem1 aku dpt 3.12.... sem2 pun 3.12....so, total pun 3.12....hik3.....maintain je...xde peningkatan pown...

3 comments:

Roy said...

HOla, te recomendamos agregarte a nuestro directorio para que puedas tener mas visitas y mas ganancias de tus publicidades :
http://bloguniverse.com.ar

Boo™ said...

sejak bile ko insf join nasyid?
hik3~

nasrullah said...

huhu....aku mmg dekat diri pd ALLAH...pergh...perli aku Boo ni....
jd bek pown salah...hahahah