THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, June 13, 2009

Universiti Malaysia PAHANG

bemula kehidupan aku sbg seorg mahasiswa....
di universiti malaysia pahang(ump)....
aku mek degree....
kos kejuruteraan mekanikal dengan kejuruteraan
automotif slama 4taun....
sbeno nye ump ni bkn 1st choice aku time apply upu dlu2...

1st choice kejrutraan automotif kt utm...
2nd kejrutraan aeronautik kt utm...
3rd br la ump...
4th kjrutraan automotif kt utem...
5th kejruteraan mekanikal kt ukm....
6th kjutraan petroleum kt utm....

hmmm..... tp aku dpt ump....so...
bergelar mahasiswa ump la....
1st year aku kt kampus gambang,kuantan...
2nd year ataupun sem3 aku kt kampus baru...
kt kampus pekan,.... aku blajo ok la....
kekadang men2 gak...mn la khusuk sgt stdy....
hahahahaha.... sem1 pointer xdekan pown...jauh sgt2 lg...
juz 3.23.......sem 2.....nth la....down!!

0 comments: