THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, June 13, 2009

"Die" org istimewa di hati ku.....hik3...

Fifi ngn Nas

Norhafizah

ehem...ehem.... nme "die" Norhafizah....kiteorg d temu kan di kmp la...aku mula2 takel die ni....hmmm.... bkn cara gentleman la... aku nmpk die di koop...die menopup kn hp die...aku trus g topp no hp ku...lalu menyalin no hp nye... kn topp ley masuk pki no tel kn.... mula2...aku men miskol je...miskol....miskol.... n d selit msg ckit2... time teserempak ngn die je mesti aku miskol....nnt aku ske tgk die terpusing2 tercari2,,....hahahhaha....1st time jmpe die time tukar syiling 5kupang kt depan library n kafe hafa untk di buat membasuh bju pki mesin...rm2 hrganye...... di c2 la bemula detik bebunga2..... aku ajk die kuar mkn kt luar mtrk d malam ari...makan menu sama...nasi goreng sotong telur mata ngn milo ais....time 2 cite mr bean di tayang kn dlm tv3.....hehehehe....lepas 2...aku ajk die mkn aiskrim kt kafe hafa......mmg sronok la....
ku kapel ngn si "die" nie pd tanggal 2hb mei 2008.......harap2 la bekekalan....amin...

0 comments: